Cenové rozpětí emise podnik vymezil na 13,50 až 17,50 hongkongského dolaru, uvedly dva informované zdroje. Informace jsou zatím neveřejné. Cenu primární nabídky Samsonite určí 10. června a obchodovat se s akciemi začne o šest dní později.
Samsonite není jediný, kdo sází na hongkongskou burzu, aby si zlepšil profil u asijských zákazníků. Podobně tak učinily společnost L'Occitane nebo luxusní značky jako Prada a Coach.
Rychlý hospodářský růst v Číně vytvořil novou kategorii zákazníků ve velkých městech i na venkově, kteří kupují z luxusní nabídky všechno od bot přes kabelky po šperky. "Celková poptávka po jakémkoli značkovém produktu nevykázala pokles," uvedla analytička hongkongské divize Samsung Securities.
Samsonite dnes sídlí v Lucemburku. Podnik založil v roce 1910 v USA Jesse Shwayder. Na rozjezd podniku použil 3500 dolarů a své nejlepší produkty pojmenoval Samson po biblické postavě nebývalé síly, napsala agentura Reuters.