Sorrell řekl, že tržby v USA v uvedeném období vzrostly skoro o osm procent, ve Velké Británii se zvýšily o více než sedm procent. Hůř na tom firma byla v kontinentální Evropě, i tam se ale tržby meziročně zvýšily o více než tři procenta.
Reklamní skupiny za poslední rok hodně těžily právě z lepšího vývoje na americkém trhu, který je z celosvětového pohledu pro reklamu klíčový. WPP se ale z dopadů nedávné krize zotavila i díky tomu, že má silnou pozici na klíčových trzích jako je Indie a Čína.
WPP v jiné zprávě také uvedla, že koupila většinový podíl v brazilské společnosti f.biz. Ta je na tamním trhu největším nezávislým hráčem v oblasti digitálního zpracování reklamy. Kupní cenu ale WPP neuvedla. F.biz má asi 200 zaměstnanců a loni měla tržby zhruba 30,1 milionu realů (asi 325 milionů Kč).
Jediným trhem, kde WPP neregistruje růst, je teď Japonsko. Firma to dává do souvislosti s nedávným zemětřesením, které v kombinaci s přílivovou vlnou cunami tamní ekonomiku značně ochromilo. WPP nepředpokládá, že by se situace v Japonsku do konce roku nějak zásadně změnila. V zemích blízkého východu mají i nadále negativní vliv politické otřesy a tržby v této části světa jsou meziročně bez větších změn.
Do skupiny WPP mimo jiné patří reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather. Firma uvedla, že do budoucna se zaměří na sladění růstu počtu pracovních příležitostí a růstu tržeb. Pokud to bude nutné, chce využít i příležitostí na trhu a investovat jak do nového talentu, tak do klíčových lidí, které už pro ni pracují.