Podle ředitele prodeje pro region střední a východní Evropy a Asie Jana Hurta firma letos očekává růst prodeje z loňských 750.000 vozů. Konkrétní číslo ale neuvedl. Vedle růstových trhů, jako je Čína, Indie a Rusko chce firma posílit i na domácím trhu. Proto vytvořila samostatný prodejní tým pro ČR, ten bude mít na starosti prodej, komunikaci a marketingové aktivity na tuzemském trhu.
Škoda na Autosalonu vedle designové studie Vision D a všech modelových řad v provedení pro příští rok představila ve světové premiéře vlajkovou loď Superb v luxusním provedení Laurin a Klement. Designový paket je určený pro limuzínu i kombi. Svůj výsadní charakter prezentuje chromovanou mřížkou chladiče na přídi a plaketou Laurin & Klement na zádi vozu. Vůz je mimo jiné vybavený osmnáctipalcovými koly Sirius z lehké slitiny a sedačkami s ventilací. Vůz bude dodávaný s benzinovými motory 2,0 TSI a 3,6 FSI nebo naftovým 2,0 TDI.
Škoda chce do roku 2018 prodávat 1,5 milionu aut, což je dvojnásobek toho, co v roce 2010.