Provozní zisk společnosti se za čtvrtletí do 24. dubna v meziročním srovnání zvýšil o 8,6 procenta na 444 milionů eur (10,8 miliardy Kč). Analytici dotázaní agenturou Reuters čekali v průměru výsledek 418 milionů eur. Čistý zisk vzrostl o 6,2 procenta na 291 milionů eur.
Tržby společnosti posílily o 5,9 procenta na 9,3 miliardy dolarů, zejména díky posunu slabého povelikonočního týdne do dalšího čtvrtletí. Z toho v USA se po přepočtu na srovnatelný počet prodejen a bez prodeje benzinu zvýšily o 3,2 procenta, což bylo výrazně nad odhady analytiků i nad výkonem předešlého čtvrtletí. Výrazně stoupla i zisková marže americké divize.
Tržby nizozemské divize s řetězcem Albert Heijn stouply o 3,9 procenta a po očištění o 2,8 procenta. Zisková marže nizozemské součástí však klesla o 0,9 procentního bodu na šest procent.
Divize "ostatní Evropa", kterou tvoří Česka republika a Slovensko, vzrostly o 9,8 procenta na 538 milionů eur a po očištění o 4,9 procenta. Provozní zisk české a slovenské divize dosáhl pěti milionů eur proti nule ze stejného čtvrtletí loňského roku.
Ahold má asi 2970 obchodů ve 12 zemích. V České republice má 280 supermarketů a hypermarketů Albert a na loňském žebříčku největších tuzemských obchodníků připadlo společnosti čtvrté místo.