"Jsme připraveni se ale na celé věci domluvit tak, že žalobu stáhneme," uvedl šéf Skansky. Podmínkou podle něj je, že se v případě všech sporných dopravních staveb, u nichž stát firmě vytýká nekvalitní práci, uskuteční běžné reklamační řízení. Komunikace s ŘSD i ministerstvem dopravy je již podle Ťoka v současnosti výrazně lepší než v minulých měsících.
Městský soud v Praze v polovině dubna vydal předběžné rozhodnutí, že ŘSD nesmí u silnic a dálnic používat cedule mířící na údajně špatnou práci Skansky. Firmě vadilo, že se úřady nezaměřily také na další stavební společnosti, nesouhlasila ani se svou odpovědností za rozsah vytýkaných závad. Celkovou výši reklamace vůči Skansce ŘSD odhadlo už dříve na 600 milionů korun.
Jeden ze sporů se týká přibližně 200metrového úseku dálnice D11, kde se zvlnil povrch vozovky. Nedávná studie z Českého vysokého učení technického v Praze potvrdila podle Skansky rozdělení zodpovědnosti mezi všechny strany sporu, už ale neřekla, kdo má na zodpovědnosti za závadu jaký podíl. To by podle Ťoka mohl určit až soud.