Je to téměř dvojnásobek proti současné tržní hodnotě někdejšího internetového gigantu AOL, ale zlomek proti nynějším gigantům Google a Yahoo. Emise zahájila obchodování na 20 dolarech a vyšplhala se až na 26 dolarů. Její nabídková cena byla na 16 dolarech.
Pandora vstoupila na trh v době, kdy je značný zájem o primární nabídky internetových firem, které postupně začaly na burzu vstupovat. Mezi prvními z poslední generace webových podniků byla například profesionální síťová služba LinkedIn. Na burzu se rozhodla jít i kupónová služba Groupon, i když ještě nezveřejnila podrobné plány. Brzký debut chystá také tvůrce her Zynga.
Majitel světově největší sociální sítě Facebook naznačil, že předloží dokumenty o své primární nabídce do května příštího roku. Podle podkladů bankovní skupiny Goldman Sachs měl Facebook na začátku roku hodnotu 50 miliardy dolarů.
Pandora sídlí v kalifornském Oaklandu. Vznikla v roce 2000 jako servis pro hudební reference, tehdy ještě pod názvem Savage Beast Technologies. Jméno změnila v roce 2005, když spustila internetový rozhlas, který uživatelům dovoluje vytvářet si z nabídky vlastní program podle písní, žánrů nebo umělců.
Nyní má Pandora 94 milionů registrovaných uživatelů a většinu příjmu má z reklamy. V posledním uzavřeném fiskálním roce vykázala ztrátu 1,8 milionu dolarů při tržbách 138 milionů, napsala agentura AP.