Fio banka, která nedávno oslavila rok od získání bankovní licence, má aktuálně již přes 100.000 klientů. Tento počet zahrnuje všechny, kteří mají u Fio banky uzavřenou alespoň jednu smlouvu a využívají tedy buďto výhradně bankovních služeb, pouze investičních služeb, nebo kombinace obou, která jim přináší možnost úspory na bankovních poplatcích a zároveň možnost investování volných finančních prostředků na kapitálových trzích.
Služby Fio banky se těší zájmu fyzických osob i klientů z řad podnikatelů a firem, kteří oceňují příznivou cenovou politiku při vedení účtu a realizaci platebního styku nejen na českém trhu, ale i při platbách do zahraničí. Banka dále oslovuje ty, kteří upřednostňují moderní formy správy peněz – aplikace Smartbanking, kterou nedávno uvedla na trh, je první svého druhu v ČR.
"Uvažovali jsme o tom, jak odměnit jubilejního klienta s pořadovým číslem 100.000. Jak by ho asi odměnil některý z našich konkurentů? Mohl by mu například poskytnout účet bez poplatků s internetbankingem, platební kartou a neomezeným počtem tuzemských plateb zdarma. My však toto a ještě více nabízíme všem klientům, ani stotisící není výjimkou. Podle vysokého počtu nových klientů se zdá, že je to správná strategie," komentuje situaci Marek Polka, ředitel Klientské divize Fio banky.