Podle prezidenta Koniky pro Evropu Kena Osugy se již od minulého roku mění struktura tržeb, kdy prodej jednotlivých výrobků nahrazuje nabídka komplexních tiskových řešení pro firemní zákazníky. Firma má na českém trhu produkčního tisku podíl mezi 60 a 65 procenty a letos se chce více zaměřit na řešení správy dokumentů.
Konica Minolta v Evropě realizuje 36 procent tržeb. V loňském fiskálním roce zvýšila v regionu tržby o 200 milionů eur na 1,74 miliardy eur. Letos očekává růst na 1,9 miliardy eur.
Skupina podle prezidenta Konica Minolta Holdings Masatoshi Matsuzakiho nedávno představila růstový plán, v rámci kterého chce do roku 2013 zvýšit celosvětový čistý prodej z loňských 778 miliard jenů na jeden bilion jenů. Během tří let dá do vývoje 250 miliard jenů a investuje 220 miliard jenů.
Nedávné zemětřesení v Japonsku nemělo na produkci společnosti zásadní vliv, protože její továrny v epicentru katastrofy nesídlí. Přesto se firma musela potýkat s výpadky některých dodavatelů součástí. "Nyní vyrábíme na 100 procent," uvedl Matsuzaki.
Konica Minolta má v Česku 11 poboček a zaměstnává 233 lidí. České zastoupení se sídlem v Brně existuje od roku 1990. V Evropě Konica Minolta zaměstnává přes 7000 lidí.