PlayStation Network a Qriocity byly mimo provoz 11 týdnů; předtím byla ukradena privátní data ze 77 milionů uživatelských účtů PlayStation Network. V Japonsku byla dosud síť v provozu jen částečně, PlayStation Network tam má méně než desetinu uživatelů.
Hackeři ukradli soukromá data také z 25 milionů uživatelských účtů jiného systému, samostatně pracujícího zábavního systému Sony Online Entertainment pro osobní počítače. Tento útok objevila Sony 2. května.
Manažeři společnosti se kvůli únikům dat museli zpovídat i v americkém Kongresu a ve vedení herní divize pak následovaly personální změny. Od 26. dubna, kdy se ještě o útocích veřejně nevědělo, klesly akcie Sony o 12 procent.
Zabezpečení elektronického prostoru se stalo pro politiky jednou z priorit. Útok na zbrojovku Lockheed Martin, která dostává státní zakázky, zpochybnil účinnost ověřovacího systému SecureID od společnosti EMC Corp a data lidí z americké vlády byla možná ukradena při útoku na Google, napsala agentura Reuters.