Škoda je u tuzemských motoristů tradičně oblíbená mimo jiné i kvůli husté servisní síti a dostupným náhradním dílům. Ojeté škodovky si však na domácím trhu drží proti zahraničí více svou cenu, a proto se zájemcům vyplatí vůz do Česka dovézt. Vedle nižší ceny bývají vozy Škoda například z Německa i lépe vybavené.
Celkově dovoz ojetin vzrostl o téměř tři procenta na 65.609 vozů. Nejvíce se přitom dovážely vozy stáří mezi pěti a deseti lety, které měly podíl 36 procent. Přestárlé vozy starší deseti let pak představovaly 32 procent. Prodej nových aut se v Česku v pololetí snížil o 0,8 procenta na 88.284 vozidel.
Na druhé příčce v žebříčku importovaných aut z druhé ruky skončil Ford s 9699 vozy, což je růst o čtyři procenta, a třetí Volkswagen s růstem o sedm procent na 7858 aut.