Přímé bankovnictví Komerční banky tak v současné době využívá v průměru každý třetí klient banky.
"Podpora a rozvoj přímého bankovnictví zůstává i nadále jednou z priorit Komerční banky. Naším cílem je vybudovat multikanálový přístup do banky, který umožní klientům spojit se s KB kdykoliv a odkudkoliv," uvedl výkonný ředitel pro přímé bankovnictví KB, Jan Kubálek.
Největší nárůst zájmu zaznamenala KB o internetové bankovnictví mojebanka, které ke konci června letošního roku využívalo íce než 101 tisíc klientů, tj. o 128% více než tomu bylo v roce předchozím.
30/06/2003 (počet klientů) |
30/06/2002 (počet klientů) |
Změna | |
Celkem klienti přímého bankovnictví |
507.064 | 303.258 | + 67 % |
Z toho expresní linka KB | 360.792 | 222.926 | + 62 % |
Z toho mojebanka | 101.271 | 44.355 | + 128 % |
Z toho profibanka | 19.844 | 10.022 | + 98 % |
Zdroj: Komerční banka