Tržby televizních stanic Prima a Prima Cool vzrostly meziročně díky pokračujícímu získávání podílu na reklamních příjmech při konstantních směnných kurzech o 24 procent. Sledovanost stanic Prima a Prima COOL v klíčové skupině od 15 do 54 let se za čtvrtletí zvýšila na 25,8 procenta z 25,5 procenta v předchozím čtvrtletí a z 22,3 procenta v loňském druhém čtvrtletí. Společnost dodala, že nový televizní kanál Prima LOVE, který začal vysílat v březnu, si vede v souladu s plánem.
Tržby celé MTG stouply ve čtvrtletí o tři procenta na 3,531 miliardy SEK. Při konstantních směnných kurzech byly vyšší o devět procent. Příjmy rostly ve všech čtyřech segmentech. Čistý zisk se snížil o 11 procent na 479 milionů SEK a provozní zisk o tři procenta na 681 milionů SEK.
Divizi bezplatných televizí v Pobaltí, České republice a Bulharsku stoupl provozní zisk o 51 procent na 95 milionů SEK. Tržby se zvýšily o čtyři procenta na 531 milionů SEK. Při konstantních směnných kurzech byly vyšší o osm procent.