Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali ztrátu jen 40 miliard wonů. V tomto čtvrtletí by se pak firma podle jejich odhadů měla vrátit k zisku.
Firma rovněž oznámila, že neposkytne výhled na další období, protože vývoj spotřebitelských výdajů je stále nejistý, což zhoršuje výhled oživení poptávky po televizorech. LG Display se tak připojil k dalším firmám, jako Intel a Hynix, které varovaly před nejistým výhledem v dalších měsících, protože spotřebitelé kvůli dluhovým problémům v Evropě a USA nemají zájem kupovat nové televizory a počítače.
LG Display odstartoval sezonu zpráv hospodaření předních asijských výrobců obrazovek z tekutých krystalů (LCD), jako Samsung Electronics a AU Optronics. Očekává se, že LG si povede lépe než konkurence, protože je hlavním dodavatelem obrazovek iPadů a iPhonů firmy Apple. Velké obrazovky pro televizory a počítače se však stále na celkových příjmech firmy podílejí zhruba 70 procenty.