"Naše výnosy se zvýšily o 24 procent a provozní zisk před odpisy a amortizací (OIBDA) o 36 procent. Tohoto zlepšení jsme dosáhli díky našim silným značkám, prvenství ve sledovanosti a rychlému růstu divize Media Pro Entertainment a internetové divize," uvedl prezident a generální ředitel CME Adrian Sarbu. Poznamenal, že firma rostla rychleji než reklamní trhy, které ve druhém čtvrtletí klesly o tři procenta.
Provozní zisk CME se v druhém čtvrtletí zvýšil o víc než 55 procent na 39,5 milionu dolarů.
CME působí v oblasti médií a zábavy v šesti zemích střední a východní Evropy. Televizní stanice má Bulharsku (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action a Ring.bg), Chorvatsku (Nova TV, Doma a Nova World), České republice (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport a MTV Czech), Rumunsku (PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, PRO TV Chisinau, Sport.ro a MTV Romania), na Slovensku (TV Markíza a Doma) a ve Slovinsku (POP TV, Kanal A a POP Brio).
Akcie CME jsou obchodovány na burze v New Yorku a na pražské burze cenných papírů.