Příjmy z prodeje německé automobilky vzrostly o 25,8 procenta na 77,8 miliardy eur. Dodávky automobilů zákazníkům se zvýšily o 14,3 procenta na 4,1 milionu vozů a podíl automobilky na trhu na 12,4 procenta z 11,7 procenta. Dvouciferný procentní růst prodejů zaznamenala společnost téměř ve všech regionech.
Volkswagen uvedl, že provozní zisk dceřiné Škoda Auto stoupl o 81,5 procenta na 412 milionů eur, což odpovídá 10,1 miliardy Kč. Prodej vozů vzrostl o 21,3 procenta na 362.000 vozů. Prodej hlavní značky Volkswagen se zvýšil o 13,7 procenta na 2,2 milionu vozů a provozní zisk na 2,1 miliardy eur z jedné miliardy eur.
Španělskému Seatu stoupl prodej o procento a divize snížila provozní ztrátu na 48 milionů eur. Dařilo se i luxusním značkám. Prodej Audi se zvýšil o 15,3 procenta a provozní zisk se více než zdvojnásobil. Prodej značky Bentley stoupl o 42,2 procenta a provozní ztráta prudce klesla na 17 milionů eur. V divizi komerčních vozů byl prodej vyšší o 36,9 procenta a zisk se téměř zdvojnásobil na 235 milionů eur.
Automobilka potvrdila, že za celý letošní rok očekává výrazný růst příjmů i provozního zisku. Do roku 2018 se hodlá Volkswagen stát největším výrobcem automobilů na světě.