Francouzská JCDecaux zvýšila v pololetí tržby i zisk o pět pct

29.07.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Paříž 29. července (ČTK) - Francouzská reklamní agentura JCDecaux v prvním pololetí zvýšila tržby o 5,3 procenta na 1,17 miliardy eur. Provozní zisk společnosti se zvýšil o 5,4 procenta na 260 milionů eur, uvedla dnešní podniková zpráva.

Obě čísla jsou ale mírně pozadu za očekáváním finančního trhu. Analytici podle Reuters očekávali tržby 1,18 miliardy a provozní zisk 268 milionů eur. Výsledkům JCDecaux předcházely zprávy od rivalů Publicis a Omnicom, kteří vykázaly za druhé čtvrtletí vyšší nárůst. Interpublic ale investory znepokojil slabým ziskem.

Venkovní reklamu považují analytici za slibnou část odvětví, které se za internetové éry rychle proměnilo a reklama v tradičních tištěných médiích klesá. JCDecaux, podobně jako jiné firmy v reklamě, odráží ve výsledcích makroekonomické trendy.

V poslední době JCDecaux v Evropě stagnovala kvůli obavám z dopadů evropské dluhové krize. Pomohly jí to vyrovnat lepší výsledky na takzvaných mladých trzích, napsal Reuters.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK