Mladoboleslavská škodovka chce zvýšit celosvětové prodeje do roku 2018 na minimálně 1,5 milionu vozů. Proto bude vyrábět více modelů aut. Letos na podzim chce Škoda na českém trhu představit malý vůz, který nese pracovní označení City Car a bude se vyrábět v Bratislavě. Příští rok vyjede s kompaktní limuzínou menší než Octavia.
Automobilka v pololetí prodala zhruba čtvrtinu vozidel na svém největším trhu v Číně. Odbyt tam vzrostl o třetinu na 112.200 vozů. Na domácím trhu automobilka prodala 26.100 vozů, což je zhruba o desetinu méně než loni. V západní Evropě firma vykázala dvouciferný nárůst. Výrazný nárůst poptávky na většině trhů se podle šéfa komunikace Škody Peika von Bestenbostela projevil v prodloužení dodacích lhůt na českém trhu.
Nejprodávanějším modelem byla v červnu Octavia. Její odbyt se zvýšil o pětinu na 34.500 vozů, prodej Fabie se zvýšil o 17 procent na 24.800 aut, 10.900 prodaných Superbů znamená růst o 14 procent, prodej modelu Yeti se zvýšil o 23,5 procenta na 6300 vozidel a odbyt Roomsteru stoupl o pět procent na 3300 aut.
Investice se od ledna do konce června zvýšily o 79 procent na 118 milionů euro (2,8 miliardy Kč). Peníze firma využila na přípravu výroby nových modelů a na rozšíření kapacity výrobních závodů v Česku. K poslednímu červnu v automobilce pracovalo 24.722 lidí.