Japonské pivovary se snaží rozšiřovat své zahraniční aktivity kvůli ostré konkurenci a klesající poptávce na domácím trhu. Schincariol je v Brazílii druhým největším výrobcem piva a třetím největším producentem nealkoholických nápojů. Brazílie je třetím největším trhem s pivem na světě po Číně a Spojených státech.
Kirin již v roce 2009 koupil druhý největší australský pivovar Lion Nathan. "Od této australské transakce se Kirin zajímá o další expanzi," uvedl analytik Hiroši Sadži z makléřské společnosti Mizuho Securities. Snahy japonských pivovarů o rozšiřování zahraničních aktivit však podle agentury Reuters komplikuje nedostatek vhodných cílů pro převzetí.
"Na trhu s pivem není velké množství dostupných příležitostí," uvedl prezident pivovaru Kirin Sendži Mijake. "Takže když se objevila tato velmi dobrá investiční příležitost v Brazílii, na velkém trhu s vysokým růstovým potenciálem, rozhodli jsme se investovat," dodal. Brazilskému trhu nyní dominuje největší světový pivovar Anheuser-Busch InBev s téměř 70procentním podílem.