"Je to nepravděpodobné. To je ta nejlepší odpověď, kterou vám mohu dát," řekl Marchionne na dotaz novinářů, zda automobilka chystá na příští rok primární emisi akcií (IPO). Nabídka akcií na burze by přitom umožnila, že fond zdravotní péče odborové organizace United Auto Workers (UAW) by mohl prodat podíl, který v Chrysleru získal v roce 2009, kdy automobilka prošla řízeným bankrotem.
Marchionne je zároveň šéfem italské automobilky Fiat, která má v Chrysleru kontrolní podíl. O manažerské ovládnutí Chrysleru se zasloužil právě on. Marchionne je také považován za architekta zásadních změn, které Chrysleru pomohly upevnit si pozice na trhu. Řízený bankrot v roce 2009 podpořila administrativa prezidenta Baracka Obamy, aby zachránila ve firmě co nejvíce pracovních míst.
Agentura Reuters napsala, že šéfové některých automobilek, stejně jako část bankéřů, v soukromých rozhovorech často zpochybňovali, zda bude vůbec Marchionne schopen dlouho pracovat dosavadním způsobem. Rozhoduje totiž o všech zásadních věcech včetně strategie podniku. Vzhledem k tomu, že je zároveň šéfem Fiatu, musí často létat mezi Turínem a Detroitem, což je pro něj vyčerpávající.
Marchionne dnes na konferenci v USA řekl, že spojením Fiatu s Chryslerem podle něj vznikne jeden z největších konkurentů v odvětví výroby aut. "To už ale bude záležet až na tom, kdo přijde po mě. Doufám, že až po roce 2015," řekl. "Možná tak o rok později, nevím. Je mi 59. Po mě přijde někdo jiný, to je jisté," dodal. Neznamená to prý ale, že změna ve vedení firmy nutně musí nastat v roce 2015.