Čistý zisk ve třetím čtvrtletí finančního roku od dubna do června vzrostl meziročně o 37 procent na 574 milionů dolarů (9.8 miliardy dolarů). Očištěný zisk na akcii dosáhl 99 centů a o 13 centů překonal průměrný odhad analytiků dotázaných agenturou Thomson Reuters.
Tržby společnosti se zvýšily o 15 procent na 3,77 miliardy dolarů. Analytici zde čekali výsledek 3,52 miliardy USD.
Příjmy z reklamy na kabelových sítích vzrostly o 14 procent na 1,28 miliardy dolarů. Dalším výrazným tahounem ziskovosti byly příjmy z licencí televizních programů partnerským internetovým sítím jako Netflix a Hulu. Podobný trend v digitální distribuci zaznamenaly v posledním čtvrtletí i další mediální skupiny jako Time Warner a CBS Corp.
Tržby filmové divize Paramount Picture se zvýšily o 13 procent na 1,41 miliardy dolarů, avšak jen díky vyšším příjmům z televizních licenčních poplatků a prodeje DVD. Příjmy za nové filmy u pokladen kin však klesly o devět procent, protože nové filmy Thor, Super 8 a King Fu Panda nesplnily očekávání.