"Po silných výsledcích za první čtvrtletí se výkonnost skupiny AAA Auto i dále ve druhém čtvrtletí s rostoucí dynamikou zlepšovala, což potvrzuje oživení na trhu ojetých vozů, z něhož v posledním roce společnost těžila," uvedl generální ředitel Anthony Denny.
Prodej ojetých aut od ledna do července stoupl o 16 procent na 26.232 vozů. Za první pololetí byl růst o 18 procent. V samotném červenci firma prodala 3992 aut zaznamenala po březnu druhý nejvyšší prodej za poslední dva roky.
Hrubá zisková marže z prodejů se ve druhém čtvrtletí zvýšila na 24,3 procenta z původních 22,5 procenta v prvním čtvrtletí 2011, a to díky kontrolnímu systému, který společnost zavedla s cílem maximalizovat celkovou hrubou marži na prodané auto. Posílení marže podpořilo rozšíření finančních služeb, které využilo 42 procent klientů proti 38 procentům v prvním čtvrtletí.
AAA Auto má v současnosti kolem 25 poboček v ČR a na Slovensku. V září plánuje otevřít první centrum v Rusku u Moskvy. Stále zvažuje také návrat na maďarský trh.