Společnost v úterý po uzavření trhů sdělila, že čistý zisk za čtvrtletí do 2. července dosáhl 1,48 miliardy dolarů (zhruba 25 miliard Kč) z úrovně 1,33 miliardy USD o rok dříve. Zisk 78 centů na akci překročil o pět centů odhady analytiků. Celkové tržby se zvýšily o sedm procent na 10,7 miliardy dolarů a překonaly odhady o 300 milionů USD.
Reklamní příjmy sportovního kanálu ESPN vzrostly po očištění od vlivu jednorázových sportovních události o devět procent a příjmy všech kabelových kanálů skupiny se zvýšily o sedm procent na 3,5 miliardy dolarů. Provozní zisk celé televizní divize, která zůstává stabilním zdrojem zisků společnosti, včetně sítě ABC vzrostl o 11 procent na 2,1 miliardy USD.
Tržby divize zábavních parků díky větší návštěvnosti a zvýšeným výdajům hostů stouply o 12 procent na 3,2 miliardy USD. Generální ředitel společnosti Bob Iger k nynějším otřesům na akciových trzích podle agentury AP uvedl, že podle dosavadního vývoje se nezdá, že by měly na psychiku návštěvníků nějaký vliv.
Příjmy filmových studií Disney klesly o jedno procento na 1,6 miliardy dolarů, protože odezva letošních hitů "Auta 2", "Thor" a čtvrtého pokračování "Pirátů v Karibiku" nepřekonala loňské trháky "Příběh hraček 3" nebo "Perský princ". Zisk studií klesl o 60 procent na 49 milionů USD a výrazně se v tom projevily zvýšené náklady na nové "Piráty".
Tržby divize spotřebních produktů stouply o 13 procent na 685 milionů USD. Tržby divize interaktivních médií stouply o 27 procent, její ztráta se však zvýšila o 32 centů na 86 milionů USD.