Celkové příjmy za tři měsíce do konce června stouply o 13 procent na 3,8 miliardy liber. Firma ve druhém čtvrtletí těžila i z dřívějších Velikonoc.
TUI pomáhají hlavně silné značky Thomson a First Choice a rozšíření základny zákazníků. Důležitý podíl na prodeji zájezdů mají nyní páry s odrostlými dětmi, které již opustily rodinu a rodiče tak mají nyní pro sebe více peněz. TUI Travel si tak vede výrazně lépe než konkurenční Thomas Cook, který se zaměřuje hlavně na rodiny s malými dětmi. Těch se nejvíce dotklo zhoršení ekonomické situace.
TUI Travel rovněž potvrdila výhled na celý fiskální rok, v rámci kterého očekává provozní zisk 468 milionů liber. Thomas Cook naopak již za poslední rok zveřejnil tři varování před dalším vývojem zisku kvůli ekonomické situaci v Británii a minulý týden oznámil odstoupení generálního ředitele, napsala agentura Reuters.
TUI Travel vznikla v roce 2007 spojením cestovní divize německé firmy TUI AG a britské společnosti First Choice. TUI vlastní ve firmě majoritní podíl.