Vysokým tempem rostou trhy Číny, Indie a Ruska. V Číně vzrostl v červenci počet dodávek o 15,4 procenta na 17.800 vozů. Do Ruska dodala 6100 aut, což byl nárůstu o 22,7 procenta. V Indii byla firma se 2300 prodanými vozy o 70,1 procenta nad úrovní minulého roku.
"Na českém trhu rostla Škoda tempem o 9,6 procenta rychleji než celkový trh. Zákazníkům bylo dodáno 4400 vozů," uvedl mluvčí. Prodeje se proti loňskému roku zvýšily i v některých dalších zemích střední a východní Evropy. Na Ukrajině vzrostly prodeje o zhruba polovinu, Slovinsko se zlepšilo o 9,3 procenta, Polsko o 3,7 procenta, Chorvatsko o čtyři procenta.
V západní Evropě prodala automobilka 27.200 aut, o 24 procent více než loni. O zhruba polovinu vzrostl prodej v Nizozemsku, v Rakousku asi o třetinu, v Belgii a Francii o čtvrtinu a ve Švýcarsku o 13,2 procenta. V Německu si Škoda udržela pozici nejoblíbenější dovážené značky.
Nejoblíbenějším modelem v červenci byla s 29.400 prodanými kusy Octavia. Fabii si pořídilo 21.000 řidičů. Na třetím místě v prodeji byl Superb, jehož se prodalo 8800 kusů, pro Yetiho se rozhodlo 5300 lidí. Roomsterů prodala firma 2900 kusů.