"I ve složitých podmínkách roku 2010 a vysoce konkurenčním prostředí si firma udržela svou pozici na všech významných prodejních trzích, a to v celém rozsahu svého vyráběného sortimentu. Značnou měrou k této skutečnosti přispěla velká flexibilita společnosti," uvedlo ve zprávě vedení firmy.
Nejvýznamnější část produkce společnosti z Hluboček - Mariánského Údolí na Olomoucku tvoří samostatně stojící sporáky. Do výrobního portfolia firmy dále patří vestavné sklokeramické desky a plynová topidla. Loni společnost zahájila vývoj odsavačů par.
Většinu prodejů firma zajišťuje prostřednictvím prodejních sítí Gorenje Group. "V roce 2010 byl započat prodej výrobků firmy Mora přímo ostatním společnostem ve skupině Gorejne, což dále rozšířilo možnosti naší firmy jako výrobce ještě pružněji reagovat na požadavky trhu v co nejkratší době," napsalo ve zprávě vedení společnosti.
Firma měla na konci loňského roku celková aktiva 891,7 milionu korun, její vlastní kapitál obnášel 471,8 milionu Kč a cizí zdroje 418,6 milionu korun. V roce předchozím cizí zdroje společnosti činily 369,5 milionu korun.
Mora Moravia loni zaměstnávala v průměru 620 lidí. Společnost vlastní firmy Gorenje gospodinjski aparati ze Slovinska a firma Gorenje-Beteiligungs-gesellschaft se sídlem v Rakousku.