Výsledky výrazně zaostaly za odhady analytiků dotazovaných agenturou Reuters, kteří v průměru očekávali naopak zvýšení zisku na 4,34 miliardy DKK. Tržby však vzrostly o 4,3 procenta na 18,74 miliardy korun a byly v souladu s očekáváním.
Carlsberg dodal, že trhy v severní a západní Evropě za pololetí mírně rostly. V Asii všechny trhy zaznamenaly růst o pět až devět procent. Severní a západní Evropa se na celkovém prodeji piva firmy podílí 40 procenty a Asie zhruba pětinou.
Čtvrtý největší pivovar na světě však výrazně zhoršil výhled na celý letošní rok. Zisk se má zvýšit o pět až deset procent místo původně očekávaných 20 procent. Důvodem je hlavně situace v Rusku, které se na celkovém prodeji piva firmy podílí zhruba 40 procenty. V Rusku za posledních 18 měsíců zdražilo pivo zhruba o 30 procent. V samotném druhém čtvrtletí zde prodej piva klesl o dvě procenta.
Carlsberg je čtvrtým největším producentem piva na světě, mezi jeho nejznámější značky patří Carlsberg, Tuborg, San Miguel či Kronenbourg. Firma úzce spolupracuje s Budějovickým Budvarem, který je od června 2007 výhradním importérem Carlsbergu do České republiky. Carlsberg se naopak stará o prodej produktů Budvaru na některých zahraničních trzích.