Allegro koupilo internetovou reklamní službu AdMarket

30.08.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 30. srpna (ČTK) - Skupina Allegro Group, která provozuje aukční portál Aukro, koupila reklamní službu AdMarket od firmy Miton. AdMarket bude nově zajišťovat prodej reklamy na portálech Allegra i Mitonu s celkovou návštěvností přes tři miliony uživatelů měsíčně. Cenu společnosti nebudou zveřejňovat. Uvedly to v tiskové zprávě.

"AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy. Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky," uvedl výkonný ředitel Allegra Jakub Havrlant.

Po spojení s Allegrem se chce AdMarket dostat mezi pět největších hráčů na poli internetové reklamy. Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají nadále neměnné.

Allegro Group CZ vznikla v roce 2011 jako holdingová struktura polské Allegro Group. Mezi značky provozované nebo spoluvlastněné holdingem jsou například Aukro.cz, Aukro.sk, AukroCity.cz, SpěcháTo.cz, TetaBerta.sk, otomoto.cz, Heureka.cz, Heureka.sk, Hotel.cz, Spa.cz, Bezrealitky.cz, iDeveloper.cz, Wikireality.cz, Bezvadovca.cz, Previo.cz, Hotely24.sk, Turistik.cz a Hory.cz. Nedávno Allegro koupilo 100 procent firmy NetDirect, která se zabývá vývojem e-shopů.

AdMarket původně vznikl jako projekt společnosti Miton CZ pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních projektech. Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti, která nyní nabízí možnosti umístění reklamy na širokém spektru online portálů, jejichž počet se neustále rozšiřuje.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK