"AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy. Vzhledem k tomu, že nyní provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky," uvedl výkonný ředitel Allegra Jakub Havrlant.
Po spojení s Allegrem se chce AdMarket dostat mezi pět největších hráčů na poli internetové reklamy. Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Obchodní podmínky pro zákazníky a partnery společnosti AdMarket zůstávají nadále neměnné.
Allegro Group CZ vznikla v roce 2011 jako holdingová struktura polské Allegro Group. Mezi značky provozované nebo spoluvlastněné holdingem jsou například Aukro.cz, Aukro.sk, AukroCity.cz, SpěcháTo.cz, TetaBerta.sk, otomoto.cz, Heureka.cz, Heureka.sk, Hotel.cz, Spa.cz, Bezrealitky.cz, iDeveloper.cz, Wikireality.cz, Bezvadovca.cz, Previo.cz, Hotely24.sk, Turistik.cz a Hory.cz. Nedávno Allegro koupilo 100 procent firmy NetDirect, která se zabývá vývojem e-shopů.
AdMarket původně vznikl jako projekt společnosti Miton CZ pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních projektech. Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní společnosti, která nyní nabízí možnosti umístění reklamy na širokém spektru online portálů, jejichž počet se neustále rozšiřuje.