Za osm měsíců prodej společnosti vzrostl o 16,8 procenta na 1,073 milionu. Poprvé se tak firmě podařilo překonat hranici milionu prodaných vozů již v srpnu. S dalším růstem počítá automobilka i tento měsíc. "Očekáváme v září dvouciferný procentní růst a nepochybně jsme na nejlepší cestě k dosažení našeho cíle, prodeje více než 1,6 milionu vozů ve 2011," uvedl v prohlášení ředitel prodeje Ian Robertson.
Údaje o prodeji automobilky BMW zahrnují značky BMW, Mini a Rolls-Royce. Prodej hlavní značky BMW stoupl o 7,8 procenta a prodej Mini se zvýšil o 5,2 procenta.
Na domácím, německém trhu se prodej zvýšil o 60 procent a BMW se v srpnu stala nejlépe prodávanou luxusní značkou v zemi. V Číně prodej vzrostl o 8,4 procenta a v USA stagnoval.
Finanční ředitel BMW Friedrich Eichiner dnes uvedl, že BMW by měla zůstat zisková i v případě neočekávaných událostí, které by způsobily kolaps poptávky po nových autech jako v období krize na finančních trzích v roce 2008. "Pokud by nastala přesně stejná situace jako ve 2008, určitě nebudeme v automobilových aktivitách ztrátoví," citovala agentura Reuters Eichinera.