MissionL se podle zástupců automobilky blíží sériovému stavu, tedy vozu, který bude sjíždět z výrobních linek. Ukazuje podstatné prvky očekávané nové modelové řady, která doplní Fabii, Octavii, Superb, Roomster a Yeti. Jeho přednostmi mají být velký vnitřní prostor a přijatelná cena.
Téměř 4,5 metru dlouhý vůz s klesající zádí se velikostí blíží spíše Octavii než čtyřmetrové Fabii. Na první pohled zaujme panoramatickou střechou se zatmaveným sklem a vystupujícími blatníky, které skrývají 18palcová kola z lehkých slitin. Masku chladiče tvoří charakteristické vertikálně uspořádané lamely. Nad nimi se už modernizované logo značky nenachází v chromované ploše, ale je samostatným prvkem přední hrany kapoty.
Přední světloměry spolu s mlhovými světly evokují tvar čtyřlístku. Směrová světla a světla pro denní svícení jsou integrované do tenké linky ve spodní části hlavních světlometů. Zadní svítilny mají bílou čirou plochu s jemným krystalickým brusem. Jsou lemované červeným koncovým světlem v typickém tvaru písmene C.
Ve vnitřku vozu zaujmou ergonomická sedadla, volant ve dvoubarevném bílo-béžovém provedení, nebo prosvícené textilní potahy ve výplních dveří.
"Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně. Vůz tak získal silný a sportovní výraz," uvedl vedoucí designu Škody Jozef Kabaň.
Od šesté modelové řady si automobilka slibuje, že se stane základem avizované modelové ofenzívy, v rámci které chce od příštího roku představovat každých šest měsíců nový vůz. Firma znovu zopakovala svůj plán prodávat v roce 2018 přes 1,5 milionu aut, tedy dvojnásobek toho, co loni.
Za osm měsíců letošního roku Škoda prodala 583.600 vozů, což je meziročně o 18,3 procenta více. Se 60.400 prodanými vozy dosáhla značka také nového srpnového rekordu.