Tzv. sdílený tarif Českého Telecomu, jímž je Modrá linka zpoplatňována, zůstane z větší části dotován bankou. Klientovi ČSOB volajícímu do call centra v Hradci Králové z kteréhokoliv místa v ČR bude podle současného tarifu Českého Telecomu účtována cena těsně pod úrovní místního hovorného. Pro volající z mobilů zavádí ČSOB u každého ze 3 operátorů zvláštní číslo, takže její telefonní bankovnictví bude dostupné vždy za tarif platný pro volání uvnitř téže mobilní sítě.
ČSOB přistupuje k těmto změnám poté, co její nová bezplatná služba SMS klíč umožňuje všem zájemcům jednoduchý přístup k internetovému bankovnictví.
Přesunem aktivních operací po telefonu z tzv. "Zelené linky (800)" na "Modrou linku (844)" pokračuje ČSOB ve vylaďování poplatkové politiky za své přímé bankovnictví. Zatímco operace, při nichž klient tipuje své platební příkazy sám, zůstávají cenově zvýhodněny, poplatky za úkony s asistencí operátora v call centru se mají přibližovat skutečným nákladům banky. I přesto však přímé bankovnictví, bez ohledu na to, zda zákazník využívá telefon, mobil nebo internet, bude nadále levnější než transakce na pobočce.
Běžné informace o provozu ČSOB nebo jejích produktech budou operátoři call centra poskytovat i nadále na "Zelené lince (800)", kde je hovorné v plné výši hrazeno bankou.
Nové čísla call centra pro aktivní operace: 844 113 114
Zdroj: tisková zpráva ČSOB