Volkswagen zvýšil prodej vlajkové značky VW o 12 procent

11.10.2011 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Wolfsburg 11. října (ČTK) - Německý automobilový koncern Volkswagen v prvních třech čtvrtletích letošního roku zvýšil prodej své vlajkové značky VW o 12 procent na 3,81 milionu vozů. Oznámila to dnes firma. Dodala, že v samotném září prodej stoupl o 14 procent na 472.100 vozů.

Automobilka v období od ledna do září zvýšila prodej značky VW téměř na všech trzích. V Evropě prodej stoupl o desetinu, v samotné střední a východní Evropě vzrostl dokonce o 46 procent. V Číně se prodej zvýšil o 11 procent a v Severní Americe o 22 procent.

Volkswagen, jehož součástí je česká Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Společnost v prvním pololetí více než zdvojnásobila provozní zisk na 6,1 miliardy eur (přes 150 miliard Kč).

pmh vju

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK