Loyalty Over Gold 2011: Event pro všechny, kteří se chtějí zabývat něčím jiným než jen cenovými promocemi

11.10.2011 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Většina trhů se v současnosti radikálně mění, konkurence roste nade všechny meze a zpravidla útočí cenovými nástroji.

Zákazníci to samozřejmě vítají, i když jejich celková spokojenost se službami příslušné branže již povětšinou neroste. Stále méně rozlišují mezi jednotlivými poskytovateli služeb a trh se komoditizuje. Nové technologie jsou stále dostupnější a mění pravidla hry, nyní už opravdu razantně. Zákazníci se v době ekonomické krize naučili ještě lépe pracovat se svými penězi, daleko lépe se orientují a neváhají jít jinam, když se jim někde nelíbí. Je to problém firem všude ve vyspělém světě, ale analýzy prokazují, že situace na našem trhu je v tomto směru ještě o pořádný kus horší než běžný
evropský průměr a potřeba „něco s tím udělat“ je opravdu urgentní.

Společnost Blue Events proto pořádá dne 10. 11. 2011 v Dorint Hotelu Don Giovanni Praha pod názvem Loyalty over Gold konferenci o tom, jak si udržet to nejcennější, co firma má. Ambicí této odborné události je přinést informace a hlavně inspiraci pro nové strategie a taktiky pro všechny managery a specialisty, kteří chtějí překročit stín a zabývat se něčím jiným než cenovými promocemi. Konference Loyalty over Gold je určena pro všechny zákaznicky orientované firmy z různých odvětví. Její těžiště je v oblasti B2C služeb, ale věříme, že se setká i se zájmem hráčů v B2B segmentu. Vystoupí na ní zástupci různých odvětví – od maloobchodu (TESCO, COOP, Schlecker, Agip), přes telekomunikace (Vodafone), banky (GE Money, ZUNO Bank) až B2B hráče (Makro Cash & Carry).

Těžiště konference bude v diskusi o loajalitních programech, zejména těch multi-brandových, které jsou podle řady dostupných signálu horkým tématem dneška. Zásadní referáty k tomuto tématu přednesou špičkoví zahraniční experti, například Peter Wray a Jan Bízik. Nechceme však téma konference redukovat jen na tuto problematiku, protože věrnost zákazníků není automatickým výstupem loajalitního programu, ale výsledkem správného cílení na skupiny zákazníků a tomu odpovídajících správných voleb v marketingovém mixu. Jestliže existuje rozpor mezi hodnotami značky a potřebami či přáními cílové skupiny, loajalitní programy nemohou efektivně fungovat resp. nemohou nefungující vztah sami o sobě napravit. Zařadili jsme proto do programu i několik vystoupení, která uvedou loajalitu do potřebného strategického kontextu – viz prezentace Martina Mravce z GfK či Jaroslava Kuchaře z Blue Strategy.

Generálním partnerem se stala společnost GE Money Bank, odborným garantem konference je poradenská společnost Blue Strategy.

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference