"Škoda v letošním roce opět roste vysokým tempem. Posilujeme ve všech regionech a v roce 2011 poprvé překročíme hranici 800.000 prodaných vozů," uvedl člen představenstva Škody za oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann.
Na českém trhu Škoda v září prodala 5100 aut, zhruba o 300 méně než před rokem. V Rusku a v Indii prodala do konce září více vozů než za celý rok 2010. V Rusku v září zvýšila prodej o 63 procent na 6500 vozů, a dosáhla tak druhého nejlepšího měsíčního výsledku. V Indii vzrostl odbyt v září o 37,5 procenta na 2200 vozů. V Číně zvýšila v září prodej o desetinu na rekordních 21.100 vozů. V západní Evropě vzrostl prodej o 2,6 procenta na 35.200 vozů.
Nejoblíbenějším modelem v září byla s 35.300 vozů prodanými kusy Octavia. Fabii si pořídilo 24.300 řidičů. Na třetím místě v prodeji byl Superb, jehož se prodalo 10.300 kusů, pro Yetiho se rozhodlo 6500 lidí. Roomsterů prodala firma 3600 kusů.