Firma se konkrétně zabývá zobrazováním produktů a sběrem souvisejících informací, které následně poskytuje dodavatelům zboží a obchodníkům. Informace mají za cíl podpořit elektronické obchodování nebo zlepšit propagaci. BrandBank v souvislosti s tím vytváří a shromažďuje profesionálně elektronicky zpracované fotografie produktů a informace o nich, které následně nabízí klientům.
Společnost nedávno vyhrála v tendru na rozvoj online obchodování maloobchodní společnosti Tesco. Ta se chystá spustit elektronický obchod s možností dodat zboží až domů. V současnosti má BrandBank mezi svými zákazníky vedle Teska i obchodní síť Makro.
"Vidíme Českou republiku jako strategický trh. Vyrostli jsme na velmi vyspělých trzích, kde je online nakupování velmi sofistikované. Věříme, že budeme v této oblasti hrát důležitou roli také v ČR," uvedl ředitel pro mezinárodní rozvoj BrandBank Sean Wilkins.
Jako příklad využití nabízených služeb uvedli zástupci BrandBank kampaň internetového obchodu Mall a výrobce spotřebního zboží Procter&Gamble. Společnosti nyní ve vybraných stanicích pražského metra nabízejí vybrané zboží pomocí virtuální prodejny. Zboží je vyobrazeno na fotografiích a klienti nakupují pomocí chytrého telefonu vybaveného fotoaparátem.
BrandBank jako skupina má více jak 206 zaměstnanců a přes 12 let působí na online trhu s potravinami. Působí ve Velké Británii, Irsku a České republice. Zastoupení má rovněž v Indii, na Filipínách nebo v Thajsku. Příští rok plánuje otevřít kancelář v Polsku.