Příjmy stouply o 14 procent na 7,17 miliardy USD. Tržby v provozovnách otevřených nejméně rok, což je důležité měřítko zdraví odvětví, protože nezahrnuje údaje o nedávno otevřených nebo zavřených provozech, stouply o pět procent. Z toho v USA o 4,4 procenta, v Evropě o 4,9 procenta a v oblasti Asie a Tichomoří, Blízkého východu a Afriky o 3,4 procenta.
Společnosti se dařilo dobře v době recese a pokračuje v růstu i nadále, protože se jí podařilo rychle přizpůsobit změnám chutí zákazníků. Zákazníky láká mimo jiné nabídka nových jídel a nápojů, jako jsou ovesná kaše a šťávy z čerstvého ovoce, přestavba restaurací a nabídka bezdrátového připojení wi-fi zdarma či rozšíření počtu provozoven s otevírací dobou 24 hodin. Společnost rovněž zvyšuje kvalitu jídel a rozšiřuje nabídku jídel za dolar, napsaly agentury AP a Reuters.