Na dvacet řečníků a diskutujících v panelovém diskusním bloku je bezesporu příslibem inspirativní a odborně mimořádné události.“, říká Antonín Parma, General Manager, Blue Events. Účastníci se mohou těšit na zajímavé příspěvky a témata k diskuzi - Jaké je místo věrnostních programů v marketingovém mixu? Jak souvisí loajalita zákazníků s provozováním věrnostního programu? Jak vnímá "věrnost" zákazník? Jsou ekonomicky udržitelné jednobrandové programy? Jsou koaliční či partnerské programy budoucností nebo pastí? Je výhodné být součástí koaličního programu? Jaká jsou rizika plynoucí z účasti v koaličních programech?
V programu konference vystoupí zástupci různých odvětví – od maloobchodu (TESCO, COOP, Schlecker, Agip), přes telekomunikace (Vodafone), banky (GE Money, ZUNO Bank) až B2B hráče (Makro Cash & Carry). Zásadní referáty k tématu multi-brandových loajalitních programů přednesou špičkoví zahraniční experti.
Struktura účastníků je podle očekávání organizátorů velice pestrá a osoby s rozhodovací pravomocí napříč segmenty. Konference Loyalty over Gold je určena pro všechny zákaznicky orientované firmy z různých odvětví. Její těžiště je v oblasti B2C služeb, ale řadu inspirací přinese i hráčům v B2B segmentu.
Generálním partnerem konference se stala společnost GE Money Bank, hlavním mediálním partnerem IHNED.cz a odborným garantem poradenská společnost Blue Strategy.