Automobilka navzdory globální ekonomické nejistotě zvýšila celosvětový prodej téměř o deset procent na 991.706 vozů. Zisk mírně překonal očekávání analytiků, kteří jej podle agentury Reuters odhadovali na 1,89 bilionu wonů.
Prodej automobilky Hyundai podle analytiků zůstane solidní také ve čtvrtém čtvrtletí díky novým modelům. Hyundai by měla těžit rovněž ze slabší domácí měny a z problémů japonských konkurentů, kteří se potýkají s negativními dopady silného jenu a záplav v Thajsku.
Hyundai tvoří společně se sesterskou firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. Automobilky Hyundai a Kia byly dříve považovány za výrobce levných vozů s nezajímavým designem. Firmy však v posledních letech zapracovaly na svých problémech s designem i kvalitou, a začaly tak dosahovat vynikajících výsledků v prodeji.
Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny.