"Škoda ukazuje, jak úspěšná je naše vícebrandová strategie. Škoda je ve své podstatě považována za dostupné, technologicky solidní auto, které výborně ladí s duchem doby. Pokračujeme v posilování jejího postavení vzhledem k tomu, že miliony zákazníků v Číně, Rusku, Indii a Evropě čekají na ty pravé výrobky od Škody," prohlásil.
Winterkorn pochválil i další dceřinou firmu Volkswagenu, Seat. Dosud ztrátová společnost se vzpamatovává z restrukturalizace a jeho prodeje také rostou. Podle Winterkorna míří Seat správným směrem. Značka nabízí nové modely a vstoupila na čínský trh.
Winterkorn popřel spekulace, že by se Volkswagen chtěl pustit do výroby motocyklů. Naopak potvrdil, že zahájí malosériovou výrobu dvoumístného konceptu XL 1, která by měla být zahájena v roce 2013 buď v Drážďanech nebo ve Wolfsburgu. Jde o auto, které by údajně mělo dosahovat spotřeby jednoho litru paliva na 100 kilometrů.
Podle agentury DPA značka Volkswagen s téměř 21,9procentním podílem na německém trhu tento rok prodá poprvé dvaapůlkrát více vozidel než druhá největší značka Mercedes. Firma se vůbec poprvé může pyšnit třemi v Německu nejprodávanějšími modely. Od ledna do září se v Německu prodalo 149.655 modelů VW Golf, 72.251 vozů VW Passat a 70.231 aut VW Polo.