Mladoboleslavská škodovka chce zvýšit celosvětové prodeje do roku 2018 na minimálně 1,5 milionu vozů. Proto bude vyrábět více modelů aut. Letos na podzim společnost na českém trhu představila malý vůz Citigo a na indickém trhu model Rapid. Citigo se na českém trhu objeví v týdnu na přelomu listopadu a prosince. "V příštích letech bude v průměru každých šest měsíců představen jeden nový model značky Škoda," doplnil předseda představenstva společnosti Škoda Auto Winfried Vahland. V příštím roce by měla firma například spustit výrobu kompaktní limuzíny menší než model Octavia.
Automobilka za prvních devět měsíců roku zvýšila také investice z loňských 148 milionů eur (3,7 miliardy Kč) na letošních 378 milionů (9,4 miliardy Kč). Peníze firma využila na přípravu výroby nových modelů a na rozšíření kapacity výrobních závodů v Česku. K 30. září v automobilce pracovalo 25.665 lidí, což je meziročně o 900 zaměstnanců více.