Cílem studie Scott & Rose bylo zjistit, zda banka dokáže s firmou poptávající konkrétní produkt individuálně pracovat a nabídnout jí srozumitelně to, co potřebuje. Banky byly osloveny přes internet, telefonní centrum a uskutečnilo se také jednání na pobočkách za pomoci mystery shoppera zastupujícího reálnou společnost.
Do sledování bylo zařazeno deset bank včetně Volksbank CZ. Volksbank byla hodnocena velmi dobře napříč celým bankovním spektrem právě v osobním přístupu pracovníků poboček ke klientovi. V oblasti termínovaných vkladů se Volksbank umístila jako jedna ze dvou bank s nabídkou nejvyššího zhodnocení prostředků v rámci osobní nabídky.
„Neodmyslitelnou součástí dlouhodobé strategie Volksbank CZ je právě individuální přístup ke klientům a jejich potřebám. To jsou pro nás, ve vztahu ke klientům, nejdůležitější hodnoty, které ctíme. Díky hlubokému pochopení a znalosti zákaznických potřeb jsme schopni nabídnout našim klientům skutečně individuální řešení," okomentovala výsledky výzkumu Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.