"Můžeme říci, že naši spotřebitelé se, přestože je krize, mění," uvedl generální ředitel firmy Jannis Samaras. Stále více lidí se podle něj zajímá o složení jídla a nápojů, které konzumuje. Podle zástupců Kofoly je linka, která umožní plnění PET láhví horkou tekutinou i s kousky ovoce, evropským unikátem.
Společnost Kofola je součástí stejnojmenné skupiny Kofola sídlící v Polsku. Skupině v prvním pololetí letošního roku vzrostly tržby o více než 22 procent na 4,3 miliardy korun. Provozní zisk (EBITDA) činil 380 milionů korun, což byl meziročně nárůst o šest milionů Kč.
Skupina působí kromě Polska a Česka také v Rusku a na Slovensku. Mezi její nejvýznamnější značky patří Kofola, Rajec, Vinea, Hoop Cola, Jupí, Jupík nebo Paola. Letos v dubnu Kofola koupila předního tuzemského výrobce energetických nápojů, firmu Pinelli.