Na dobrých výsledcích firmy se podílí trhy Číny, Indie a Ruska. Koncem roku ale pociťuje rozdíly v dynamice poptávky v jednotlivých regionech. "Už po deseti měsících máme na dosah prodejní výsledky celého roku 2010 a v letošním roce poprvé v historii prodáme v celosvětovém měřítku více než 800.000 vozů," uvedl člen představenstva odpovědný za prodej a marketing Jürgen Stackmann.
Na českém trhu boleslavská automobilka v říjnu posílila o 0,6 procenta. Zákazníkům dodala celkem 5100 vozů. Očekává, že prodeje v Česku porostou také díky novému modelu Citigo, který se začne v listopadu prodávat právě na domácím trhu.
Nejmladší model značky společně s novou kompaktní limuzínou Rapid, představenou před několika týdny Indii, je pro škodu Auto začátkem modelové ofenzívy. Připravuje ji, aby do roku 2018 prodávala 1,5 milionu vozů ročně.