Tupperware vyrábí kuchyňské náčiní, obchodníci ho prodávají na takzvaných uzavřených prezentacích. Výrobky nizozemské značky tak nejsou k sehnání v běžné maloobchodní síti. Společnost svým dealerům podle ÚOHS skoro devět let diktovala ceny zboží pro prodej koncovým zákazníkům a dodržování předepsaných ceníků také pravidelně kontrolovala. Pokud podmínky nedodrželi, hrozilo jim ukončení spolupráce. Obchodníci mohli změnit přikázané ceny jen výjimečně, třeba při reklamních akcích. I tak s tím ale musel Tupperware souhlasit.
Loni v dubnu ÚOHS pokutu pro firmu potvrdil. Změnil částečně odůvodnění. "S respektováním trestněprávních principů, zejména pak takzvané absorpční zásady, byla při souběhu celkem čtyř deliktů uložena pokuta pouze za jeden ze sbíhajících se deliktů - zakázanou dohodu o určování cen," uvedl loni v květnu předseda ÚOHS Petr Rafaj.
Společnost Tupperware podle posledních dostupných informací z roku 2000 dosáhla výkonů 206 milionů korun a byla ve ztrátě 19 milionů korun. Údaje z minulého roku nejsou k dispozici.