Výsledky podle generálního ředitele Anthony Dennyho potvrzují, že spotřebitelský trh s ojetými vozy doznal významného oživení oproti posledním dvěma rokům. "Společnost výrazně těží ze své strategie zaměřit se pouze na nejprodávanější vozy, maximalizovat celkový hrubý zisk na prodané auto a v posledních obdobích také orientovat se na další rozšíření finančních služeb," uvedl.
Počet prodaných vozů vzrostl během tohoto období o 14 procent na 33.881 vozů. V porovnání vyšší růst tržeb způsobil meziroční nárůst průměrné ceny na prodané auto o 18 procent. Hrubá zisková marže klesla o 1,3 bodu na 23,8 procenta.
Personální náklady se zvýšily meziročně o 48 procent, protože část mezd prodejců je navázána na prodejní výkonnost a hrubý zisk z prodeje. Na růst provozních nákladů o 27 procent měly částečný vliv i počáteční náklady vynaložené ve spojitosti s otevřením nové pobočky v Rusku.
Společnost zaznamenala pozitivní start do čtvrtého čtvrtletí, když říjnové prodeje se 3976 prodanými vozy překonaly průměrné měsíční prodeje jak za třetí čtvrtletí roku, tak za celý rok 2011. Říjen se tak zařadil spolu s březnem a červencem mezi měsíce s nejvyšší prodejní výkonností v tomto roce.
AAA Auto v současnosti provozuje 27 poboček v ČR, na Slovensku a nově také v Rusku. Po otevření první nové pobočky po téměř čtyřech letech v ČR v Opavě plánuje skupina otevřít další autocentrum v Liberci, kde je v současné době v provozu pouze výkupní pobočka.