Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali zisk jen 291 milionů eur. Čistý zisk stoupl o 15 procent na 257 milionů eur. Tržby vzrostly o 2,5 procenta na 6,86 miliardy eur.
Ahold provozuje největší maloobchodní řetězec v Nizozemsku Albert Heijn, 60 procent tržeb firmy však pochází z USA. Tržby v obchodech v USA otevřených nejméně rok a bez zahrnutí prodeje pohonných hmot stouply o 4,5 procenta. Růst zrychlil z 1,2 procenta ve druhém čtvrtletí. V Nizozemsku se tržby zvýšily o tři procenta.
Mnoho maloobchodních společností v Evropě a USA se potýká s problémy, protože zákazníci nejsou ochotni příliš utrácet kvůli růstu cen, nízkému zvyšování mezd a úsporným opatřením. Aholdu se ve čtvrtletí podařilo zvýšit ceny, aniž by to mělo výrazný dopad na útraty zákazníků. Firma uvedla, že jí pomohl stejný krok i u konkurence a zákazníci i nadále zůstávají ve svých výdajích obezřetní.
V Česku firma provozuje řetězec Albert, který zde tvoří jednu z největších maloobchodních sítí. Jejím základem je 225 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic. Zhruba 13.000 zaměstnanců prodejen Albert obslouží týdně 3,5 milionu zákazníků. Společnost vykázala na českém a slovenském trhu za rok 2010 provozní zisk 253 milionů korun při tržbách bez DPH 42 miliard korun.