Pošta zatím nechce připravované změny komentovat. Její mluvčí Ivo Mravinac deníku řekl, že oficiálně pošta změny představí příští týden. Vyhodnotí také pilotní provoz, na kterém v minulých třech měsících spolupracovala s vybranými českými e-shopy. Nechala si již zaregistrovat i ochrannou známku Velká balíková revoluce České pošty.
Balík na poštu si mohou nechat zákazníci doručit na libovolnou pobočku ČP. Balík do ruky se bude pošta snažit doručit přímo adresátovi, slibuje přitom rychlejší doručení a větší snahu. Expresní balík dodá pošta při podání do deseti hodin v krajských městech ještě tentýž den a balík nadrozměr umožní klientovi poslat zásilku o váze až jedné tuny.
ČP tak reaguje na potřeby svých nejvýznamnějších zákazníků - českých internetových obchodů. Jejich klienti se totiž stále častěji obracejí ke konkurenci jako jsou dopravci DPD, PPL, TopTrans či Gebrüder Weiss. Ti často umožňují zakázky komfortně sledovat a informují o přibližném času jejich doručení pomocí SMS či telefonicky.
Státní podnik chce s konkurencí soupeřit novými službami i nižší cenou, napsaly dnešní HN.
jap