"Nemělo by smysl vyvíjet nástupce nynějšího modelu Maybach," řekl v rozhovoru Zetsche. "V luxusním segmentu budeme v budoucnosti plně sázet na na naši klíčovou značku Mercedes-Benz, nejcennější značku luxusních automobilů na světě," napsal podle agentury DPA v dopisu zaměstnancům.
Daimler původně počítal u značky Maybach s prodejem zhruba tisícovky vozů ročně. V posledních letech se však prodej pohyboval pouze kolem 200 automobilů ročně. Daimler oživil tuto značku v roce 2002 poté, co se od roku 1940 nevyráběla.
Němečtí konkurenti Volkswagen a BMW jsou podle agentury Reuters na trhu se superluxusními vozy úspěšnější. Automobilka BMW v letošních prvních třech čtvrtletích zvýšila prodej své značky Rolls-Royce o více než dvě pětiny na 2441 vozů. Prodej automobilů Bentley od Volkswagenu stoupl téměř o třetinu na 4763 vozů.