"Internetové bankovnictví České spořitelny zaznamenalo v posledním roce prudký rozvoj a klienti Pojišťovny České spořitelny o přístup ke smlouvám i přes internet projevili velký zájem. Internetbanking využívá po roce jeho existence již čtvrt milionu klientů České spořitelny," řekl Aleš Mamica, ředitel úseku přímého bankovnictví České spořitelny.
Pod číslem pojistné smlouvy každý klient zjistí následující informace:
- o jaký pojistný produkt se jedná
- platnost smlouvy (od – do)
- výši kapitálové hodnoty (u pojistných smluv, u nichž se kapitálová hodnota tvoří)
- telefonní číslo na správce smlouvy
- informace o výši a uhrazení splátky
- informace o poslední pojistné události (datum vzniku, stav – např. zlikvidováno, atd.)
- informace o pojištěných rizicích
Kromě služeb Pojišťovny České spořitelny mohou klienti přes Servis 24 Internetbanking obsluhovat i produkty Investiční společnosti České spořitelny. Česká spořitelna rovněž plánuje rozšíření služeb internetového bankovnictví i na produkty dalších dceřiných společností.
Zdroj: Česká spořitelna