Akvizice je v souladu se strategií Alma Media usilovat o růst v oblasti digitálních služeb a dále rozšiřovat své mezinárodní působení. LMC, která letos očekává meziroční nárůst tržeb o 25 procent na více než 400 milionů korun, se v rámci skupiny Alma Media stane součástí divize Marketplaces (on-line služby a řešení).
LMC byla založena prodávajícím Liborem Malým v roce 1996 a od té doby si na českém trhu drží vedoucí postavení. Vedle provozování dvou nejvýznamnějších pracovních portálů v ČR a jednoho na Slovensku (www.topjobs.sk) klientům poskytuje řešení pro správu získávání a výběru zaměstnanců LMC G2 a poradenství v personalistice a lidských zdrojích.
LMC má přibližně 25.000 registrovaných klientů a milion registrovaných uchazečů o zaměstnání. Zaměstnává zhruba 200 lidí, převážně v Praze. Akvizice prý nebude mít žádný dopad na zaměstnance LMC, ani na značky společnosti.
Finská Alma Media je mediální skupina, která zaměstnává asi 2800 zaměstnanců. Čisté tržby společnosti v roce 2010 dosáhly 311,4 milionu eur. Akcie Alma Media se obchodují na helsinské burze Nasdaq OMX.