Mluvčí společnosti Tesco Stores ČR Eva Karasová dnes ČTK řekla, že nový internetový obchod bude mít v nabídce 20.000 položek a Tesco tuto formu prodeje hodlá postupně rozšířit po celém Česku. Provoz internetového obchodu bude mít vždy na starost vybraný hypermarket, který zajistí dodávky objednaného zboží ve své spádové oblasti.
Obliba internetových obchodů v posledních letech rychle roste. Útraty Čechů v tuzemských internetových obchodech loni podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci vzrostou až na rekordních 37 miliard korun, což je o čtyři miliardy korun více než v roce 2010.
Lidé na internetu pořizují především domácí spotřebiče, elektroniku a oblečení. Hlavním důvodem využití internetových obchodů je nejen obvykle nižší cena zboží, ale také pohodlí a úspora času.
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době v Česku provozuje kolem 210 obchodů, 18 čerpacích stanic a sedm obchodních center.